sâmbătă, 31 mai 2008

VICTORITA DUTU - BUCURESTI -ROMANIA






Sufletul


Sufletul meu parca e un cerc alb
Gandurile curg libere
Ca niste pete de culoare albastre

Cercul meu e alb

Si e atat de larg

Si e atat de adanc

Albul acela parca

Mi se desface in aripi

Uneori...

Cand gandul e mai salbatic

Ceva purpuriu incepe sa-mi
Nasca in suflet
Ceva purpuriu...

Si ceva alb, ca o sabie

Imi taie de multe ori raul,

Raul meu de lumina
Si apa ...de lacrimi...

Cand gandul salbatic

Urla si striga ...
O floare albastra coboara

In cercul meu alb

Si o mana care ii mangaie

Frunzele...si o gura..

Care-i sarutã petalele

Si-mi rosteste usor

Printr-un alt gand purpuriu

Imbinat cu lacrimi albe

„Primeste pacea copila!”

ÎNTRE CASTIGATORII EDITIEI l a CONCURSULUI INTERNATIONAL DE POEZIE AL ROMANILOR DE PRETUTINDENI, VICTORITA DUTU - BUCURESTI -ROMANIA, CU POEZIA SUFLETUL OBŢINE LOCUL III.
DIN PARTEA NOASTRĂ PREMIUL CEL MARE PENTRU PICTURĂ!

www.victoritadutu.wordpress.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu