sâmbătă, 27 februarie 2010

TU NU MĂ VINZI


La strigătul clinchet curat de clopoţel

Al îngerului prieten ce-l am şi-n adormit

Acel ce nu mă lasă beznei rătăcit

Trasu-s la liman: te scoală firav sufleţel!


E-n obicei molâu de-a mai dormi puţin

Cotropitor, neproductiv, cu roadele amare,

Că nu mai dorm nici nopţile sub soare

Ci-l simt apropiindu-se şi re-nsorin'


Cu razele-ţi stelare soare blând

Ce-nmoi şi inima tâlharului din noapte

Ce pui călduţ în poame dulceţurile coapte

Am legământ cu toatele pe rând


Al Tău sunt, Doamne, ce toate le cuprinzi,

Cuprinzi şi soarele şi cerul, îngerul, molâul somn,

Trezeşti-mă la viaţă nouă totdeauna, atotputernic Domn,

Tu singur eşti, te bine ştiu, cari nu mă vinzi.


Coşlariu, 26 Februarie 2010.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu