luni, 26 octombrie 2009

HOTĂRÂT




Am hotărât de azi să intru-n bucurii

Cu trup şi suflet plin de binecuvântare

E timp de har în fiecare sfântă unică zi

Nimic nu e lăsat a fi la întâmplare


Atunci de ce eu/tu/noi toate fiind în Plan

Ne tot scădem în ochi-ne precum uscatul ram

Sau până când ne-om trece clipele-n van

De unde atâta conştiinţă a nonvalorii habar n-am


Sau poate ştiu, asta să fie?

Pământul e pământ şi apa apă

Sunt bune toate… puse la un loc însă se ştie

Se face-o tină ce natura ne-ngroapă


Am hotărât să iau din ploaie spălare

Altfel decât pare simţi-voi Pământul

În suflet voi pune a florii suavă cântare

A veseliei seminţe sădi-le-va bărbătos vântul


Îmi cântă floarea sufletului pacea

Zbucneşte-mi al bucuriei sprinţar izvor

Întreagă scepticia se-nfrânge harcea-parcea

Atotprezent mă năpăde-nţelepţia cu spor.


21 Octombrie 2009,

Coşlariu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu