duminică, 18 octombrie 2009

ARMONICA


Cuminte-nfiptă în pământ

la ţară

Albă-dalbă

floricică mă uni-i cu tine

Se derulară scene roze

în prăguş de vară

O muză – mariană –

dezvăluia cortine


Erai

iubita mea de printre cărţi

Al dulce miezului

cuprins între coperţi

Strânse la un loc

pe la cotoare părţi

Cu ele fuseserăm al înţelegerii

experţi


Apoi am tot plecat

tu m-ai condus

Venind

în poartă negreşit mă aşteptai

De când înainte consimţământul

ambii am pus

Una suntem în Domnul

Adonai


Comunio

în toate şi-ntru tot

Smulgeam vâltorii un clip

senin

Ca…

strugurii-ntr-acelaşi compot

Aveam

viaţa un nobil vin


Am plecat apoi

tu iarăşi m-ai condus

Deşi de-ntors de ştire n-ai

Pe veci

rămâne vorba ce am spus

Una fiind

în Domnul

Adonai.



Bucerdea Grânoasă,

23 August 2009.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu