joi, 10 iulie 2008

LA MOARĂ PREFACERE


Adormirea multă de sub măr

A fost adâncă meditaţie

Păcile stăteam să număr

Cu a creşterii melcilor vibraţie


Pentru nimica

Niciodată-n lume

La moara de apă

N-am fost refuzat


Pe lângă cupele roţii

Odihnitorul susur

Linişte turna

În cupele vieţii


Se aplecau asupra-mi

La vremea lor cu fruct

Frăgarii, corcoduşii,

Meri-peri, longevivii trei nuci


Dar cel mai adesea

Mă cufunda-n dulceţi

Îmi întorcea atenta curăţire

Mărul din primăvara melei vieţi


De rele despovăratu-l-am

Din inimă cu mâna mea

Şi-n timp deodat-ce-l primeneam

Păcate număram în sinea-mi grea


N-am fost refuzat

La moara de apă

De nici un bine

Pentru nimica-n lume


Să curgă apă-n pârâuţ

Că face pâinea pâine

Al vieţii-mi roşcov-colăcuţ

mi-l dres-a pentru mâine.


Coşlariu,

07, 09 Iulie 2008.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu