sâmbătă, 8 august 2009

PUIUŢ AMBASADOR




Cu tine deodată în cuib s-au tot suit

Herculeane puteri în trupu-ţi sleit zdreanţă

Cum ţi-am promis solemn să nu te uit

Ai prins de degetu-mi cât de-o speranţă


Să îmi trăieşti puiuţ de rândunea

Picat sub cuib din graba de-a zbura

Va fi colea în primăveri când neamu-ţi s-o unea

Şi o să-mi vi în cioc cu ţara altora


Eu te ascult...

Îmi spune-vei de ţara lor

De ce te-ntorci tu te ascult

Cu ciripitu-ţi plin de dor


Puţin mai au părinţii a du-te – veni

Cu creşterea-n cioc la a puiuţilor chemare

E toamna ascunsă-n ploi şi bălării

Trecut-a cu o zi a feţei schimbare


Tu şti la mine ambasador veni-vei oricând

Luat-am să şti fereastra jos din balamale

Tot neamul meu te bine are în gând

La dus cu miros a măr la-ntors finuţ a curmale.


Coşlariu,

07 August 2009.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu