luni, 17 august 2009

A FI


Dintru început aşa vru Domnul

Omul să fie pus în lucrare.


Mă uit în palme

să constat că...

mi-am pierdut identitatea.

Totalitatea amprentelor

s-or regăsi cândva

de le va căuta cineva

în zidul bisericii crescând.

Pronunţându-se ea, însumi mă şterg.


Ana, Manole,

nemituri sunt

pământ adamic

os şi carne evaic

ba vii sunt toate

întrutoate episodic în noi.


Amprente în zid

uşori paşii fiică-mi

nălucă puţin vorbind

la prima ei prăjitură cu mere

finuţ demâncare aşternând

păsătoare încă minoră.


Mă-ntrebe oricine

cum te cheamă (?)

n-oi şti...

om pus în lucrarea

taciturnei biserici din sat

amprenta nu spune nimic.


Oricum nepasă-i lumii...

Picior de altar înlăuntru-ţi mă ţi.


Coşlariu,

14 August 2009.

Înainteserbarea Adormirii Maicii Domnului.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu