joi, 2 iulie 2009

TONTUL



Pentru cine si pentru ce am pus eu totul (TONTUL) în bătaie la revoluţie?!

De azi sunt în şomaj... degeaba vreau eu să lucrez.

Când mă gândesc că era să mor de câteva ori cu tot crezul pentru o cauză mai bună, automat îmi fuge mintea... ce tânăr eram!!! (ce prost!, poţi citi aşa, astfel mă simt acum).

Va veni şi vremea noastră, cred de asemenea cu tărie, încă.

O credeam şi când m-am implicat major în mişcarea Uniunii pentru Reconstrucţia României - URR, din păcate nu am avut loc de-ai sistemului.
"A fost ultima aventură politică în care am crezut şi speram să spargă zidul. Era clar un partid antisistemic. De aceea nici nu a avut loc"( Liviu Antonesei, coleg din Uniune la ceasul istoriei 2004/2005).


Si cu asta ce-am facut?

Ne-am trezit din hibernare
Si-am strigat cit am putut:
- Sus Cutare!
- Jos Cutare!?
Si cu asta ce-am facut?

Am dorit, cu mic, cu mare,
Si-am luptat, cum am stiut,
S-avem noua guvernare?
Si cu asta ce-am facut?

Ca mai bine sa ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar traim in saracie
Si cu asta ce-am facut?

Ia coruptia amploare,
Cum nicicind nu s-a vazut,
Scoatem totul la vinzare?
Si cu asta ce-am facut?

Pentru-a cistiga o piine,
Multi o iau de la-nceput,
Ratacesc prin tari straine !
Si cu asta ce-am facut?

Traversam ani grei cu crize,
Leul iar a decazut,
Cresc intruna taxe-accize?
Si cu asta ce-am facut?

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte
Si cu asta ce-am facut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicind nu s-a vazut,
Tara-i plina de vedete
Si cu asta ce-am facut?

Pleaca-ai nostri, vin ai nostri!
E sloganul cunoscut;
Iarasi am votat ca prostii.
Si cu asta ce-am facut?

(CONSTANTIN TANASE 1939)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu