marți, 7 iulie 2009

C-AŞA VREA DOMNUL




Desculţ am fost

să înţeleg pământul

şi-mi susura al Dunăriţi-i nerv

o, drag izvorul ei, izvorul nost̕,

acelaşi mereu şi altul ca vântul

se fac pe sine vieţii serv


şi am simţit în talpă cerul

mă gâdila anume ca să râd

dup-o săptămână de ploi

c-al meteo(r)ologilor flerul

zicea: crăpa-va pământul 6 luni hâd

s-o credeţi că v-o spunem noi!


că poate-am fi crezut

al nostru de n-aveam crezul

ba cred sunt mulţi de au căzut

vedeau de râpă dus al lor avut

imaginând cum seacă miezul

ş-aproape mai că s-au pierdut


dar zice Domnul:

să nu purtaţi a voastră grijă

vă salt mereu Eu de o toartă

şi-ntotdeauna când vă fură somnul

vă scot din inimi a lumii schijă

şi spăl cu ploi tot glodul de pe soartă


mai că mi-s beat

anesteziat în parte îs

tăiatu-s cu pomul din coastă amputat

de-atât parfum ce-am savurat

momentan nu am zis nici pâs

mă-ntorc acasă cauzat


ne iartă, Doamne!

de urâte ce-am făcut

că-s calde verile şi cu avânt

şi-mpacă-ne cu roadele din toamne

că numai Tu ne-ai cunoscut

deplin în largu-ţi peste lume cânt.


Bucerdea Grânoasă, 07 Iulie 2009.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu