sâmbătă, 9 mai 2009

Improvizatiile poeticesti se vor recupera!



Legatura dintre borcan şi poezie este veche. În secolul al XIX-lea, cămara se îmbogăţea în detrimentul literaturii, cum spune Alecsandri, pentru că hârtiile pe care poeţii îşi notau improvizaţiile poeticeşti ajungeau pe borcanele cu dulceaţă. Astăzi încercăm să recuperăm poezia din cămară, închizând la borcan dulceaţa versurilor.
(http://2003.informatia.ro/index.php?titlu=Cartea_obiect_Cartea_borcan&name=News&file=article&sid=40812)

Aşadar, continuând, voi scrie! Numai din suflet, din inimă atunci când ea va fi mişcată în profunzimile ei! Indiferent de ce vor zice unii "roşii specialişti"! Eul meu oricum nu va cadra nicicând cu nimic altceva... De ce mi se dau exemple? nu înţeleg. Eu nu voi fi decât eu, nu altul, de dragul nicicui!
Şi pixul meu mai înverşunat se răzvrăti...! De dragul oricui!

"Să nu se laude cel înţelept întru înţelepciunea sa, şi să nu se laude cel puternic întru puterea sa, şi să nu se laude cel bogat întru bogăţia sa. Ci întru acestea să se laude cel ce se laudă, ca să cunoască şi să ştie pe Domnul, şi să facă judecată şi dreptate în mijlocul pământului” (1 Rg 2, 10-11).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu