miercuri, 1 iunie 2011

DUPA MINE, CARTEA



(Testamnetul meu privind biblioteca)


După mine cartea… rămână!

Ai multă o las lui Ciprian

Amorezat lectura îi clocote-n vână

La altare pomeni-m-a cu alean.


Din partea-mi parte-ţi Părinţele Cipriane

Să duci în sat la şcoala-mi dragă

La profesor Vasile; primarul se cheamă Ioane

De faţă ambii să le laşi o desagă.


Mai înainte fie-mea – Andreea – să-şi ia

Monumentala Biblie de la Blaj

Preafericitul însuşi caligrafie pe ea

„Ia şi citeşte!” aici e al mântuirii gaj.


Să-i laşi Monicăi Calea Crucii

De meditat mistere ale Sfântului Rozar

Ca-n veri adesea când cântă cucii

Şi-n ierni pustii să-i pună dulce pe amar.


Să iei din rafturi Santa Croce

O dai lui Radu s-o sărute şi i-o laşi

Să cunoască viaţa ca o luptă atroce

Sub semnul mântuirii birui-veţi copilaşi!


Vă zic: „Cristos în mijlocul nostru!”

Veţi zice: „Este şi va fi!”

În mine-L am, doresc să fie-n neam al vostru

În El sperând scobor acu sub glii…


Coşlariu, 15/16 Mai 2011


ÎMPREUNĂ CU HRISTOS în viaţă,

prin moarte, la Viaţă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu